Search This Blog

Wednesday, July 7, 2010

Gone is the Glesga that I used tae know

a few lines from Adam McNaughton that I think say it all (if you understand them, that is!):

Oh where is the Glasgow where I used to stay?
With the white wally closes done up wi' pipe clay.
Where you knew everybody, ground floor tae the third,
And to keep your door shut was considered absurd.

Where are the weans that played in the street?
Wi' a jorrie, a peerie, a gird wi' a cleet.
Can they still cadge a hudgie or dreep aff a dyke?
Play hunch cuddy hunch, kick the can and the like?

And where's the wee shop where I used to buy
A quarter o' totties, a tuppeny pie?
A bag of' broke biscuits, a wee sodie scone.
An' the wummin aye asked, "how's yir maw gettin on?"

Where is the Tallies that I knew so well?
That wee corner shoap where they used to sell
Hot peas, a macallum, ice cream in a poke?
You knew they were Tallies the minute they spoke.

And where is the cludgie that we cosy cell?
The string fae the cistern..I remember it well
Where I sat wi' a caunie and studied the rags.
A win fur the auld firm, a loss fur the Jags.

Where is the tramcar that once did a ton
Doon Great Western Road on the old Yoker run?
The conductress aye knew how tae deal wi' the nyaff.
"If yir gaun then comeoan....if yir no...well gitaff"

I think o' the days o' my tenement hame
We've got fancy hooses, but they're jist no the same.
I'll swap your gizunders, flyovers and jams
Fur a tuppeny ride on the old Partick trains.

Gone is the Glesga that I used tae know
Big Wullie, wee Shooie, the steamie, the Co
The shilpit, wee bachle, the glaikit big dreep
The ba's up the slates, and yir gas oan a peep.

These days wurnae rosy and money was tight
The wages hauf finished by Setterday night.
But still we came through it and weathered the ruts.
The reason is simple, oor Parents had guts.



No comments:

Post a Comment